fredag 30 april 2010

Titta så fint

här till vänster! Den fick jag av Marie med instruktionen att skicka vidare till sju andra bloggare samt att berätta sju saker om mig själv. Tack Marie!
Sju andra bloggare får jag svårt att belöna eftersom jag inte följer så många... men de jag läser är alla värda en award så här kommer de:

Carola, som äntligen delar med sig av sitt Whisteria Lane-liv over there. Med vem jag delar hemligheten att vi egentligen bara gifte oss med fransmän för att det är så sött när barn pratar franska. Som var lite smartare än jag och valde en med hus vid Medelhavet.

Jennie som är en av de gladaste personerna jag känner. Som har bra smak för pojknamn. Och som dessutom kommer betala höga avgifter när hennes blog blir rik och berömd, till den som hittade på blognamnet :)

Stina. Som har 74 läsare om dagen. Respect.

Pluspoäng också till Amanda men hon har ju redan fått en av Marie.

Sju saker om mig själv:

1. Jag får lätt migrän om jag kombinerar för lite sömn med för mycket dator. Så resten kommer imorgon :-)

Ps. Det var den här som Victor sjöng i föregående inlägg.


3 kommentarer:

syster e sa...

ok, franska versionen av "Lilla snigel" ?? Den låter ju inte alls som den på svenska, inte konstogt att jag inte kunde...trots lyssnat en sådär 10ggr...

carola sa...

Tusen tack för awarden! *fniss*

Jennie sa...

Åh, tackar tackar! Rich and famous - låter bra! Se det som din privata pensionsförsäkring. Har man tur får man faktiskt ut nåt av den... :)