söndag 18 april 2010

Hemresan - Etapp 1: Hejdå trygga hotellet

Tåg Stockholm - Göteborg.
Vi* går ut lätt med en klassisk X2000. Borde väl inte ställa till några större problem och verkar till och med som att det finns en chans till Internet på tåget.
Känner mig ganska bekväm i min nya outfit med jeans frå Filippa K, sköna skor från Novita, tröja från Esprit, örhängen från Zanzlöza Zmycken, scarf från HM samt underkläder från Lindex. Får väl se hur samma outfit känns om tre dagar.


*Vi = jag och mina väskor. Känns mindre ensamt att använda plural.

2 kommentarer:

syster e sa...

snart får du se våran lägenhet :-) eller i a f grunden till den. tänkte jag hämtar dig när jag e klar om du e klar på stan då så åker vi o kollar :-) ja? jaa.
ringer sen
kramkram

Sofia sa...

Tack för en mycket trevlig eftermiddag och kväll! Har nu upplevt soluppgàngen i Göteborg och är pà väg vidare. Kram pà er!