lördag 15 augusti 2009

Lördagsnöje

Näst sista kvällen på semestern. Och här sitter jag och räknar på hur många miljoners miljoner som bankerna kommer slåss om att låna ut till oss för att köpa drömkåk :-)
Maken fick antagligen något slags värmeslag i Provence och bestämde att nu ska vi leta nytt hus. Sju besök hann vi få till i veckan, med hattifnattarna i högform...

Och jösses sånt skräp som folk försöker kränga för hutpriser.
Jag har dock bestämt mig för vilket jag vill ha.
Behöver jag nämna att familjerådet inte är helt överens? Lisa kan jag nog locka över på min sida, men Victor är farligt pappakär för tillfället och han föredrar ett hus med POOL, så hans röst är inte självklar (mitt inlägg att det finns plats att bygga en själva imponerar tydligen inte).

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: