onsdag 18 november 2009

En vanlig dag

Idag hade jag kunnat skriva några ord om flunsa, vaccinationer, och Victors totala orädsla för sprutor.
Eller Victors nyutvecklade förmåga att låta hela ansiktet spricka upp i ett helt öppet leende när han blir glad. Till exempel när jag säger att vi ska gå ut och leka. Eller när Lisa ger honom halva sin clementin, trots att han redan ätit upp sin.
Eller hur mysigt det är att läsa Ronja Rövardotter för Lisa. För komplicerad för henne tror jag, men hon insisterar och jag njuter.
Fast jag måste välja trappa. Och placering av denna i nya huset. Och heja på Frankrike som inte får åka till Sydafrika om inte de vinner matchen ikväll. Vi kommer att ha vänner i Sydafrika lagom till VM, som vi inte kommer att ha råd att åka och hälsa på, men man kan ju alltid drömma. Och så måste jag äta några Cadbury Roses. Och hänga upp tvätten. Så det blir inget bloggande. Godnatt.

4 kommentarer:

Hannah sa...

Har du fortfarande Roses kvar?!? Du är ju koko.

syster e sa...

jag har bakat världens bästaste glutenfria bananblåbärskaka - i gasugn dessutom :-)
hannah - den blev jääättehöööög..hihihi

Sofia sa...

nä jag fick NYA Roses av Cristiana som var pà weekend i London. mums mums.

Elin, varför gör du glutenfri? är du med barn?

syster e sa...

näe inte än, måste få företaget å bättre fötter först.
för att jag är känslig mot gluten - äter jag vetemjöl SER DET UT som jag är med barn... laktos som jag är med tvillingar :-)