torsdag 26 augusti 2010

Håhå så fin den blev

den uppfräschade bloggen, tycker ni inte? Det lönar sig att sitta och pyssla så där framåt ett-tiden på natten...

Med garage-bestyr och massa jobb och Victor som inte vill sova så har man liksom vant sig av med lite sömnbehov. Samt varm mat och rena kläder. Ikväll blir det dock hämta McDonalds (för att kompensera make och barn för en lång arbetsdag - min alltså - on top of it) samt korsords-lösning med Lisa, förhoppningsvis utan att vi behöver gräva några hål i trädgården eller testa vattenflöden.

 

För övrigt har jag idag en strålande utsikt över Mont Blanc från mitt kontor - det är faktiskt ganska sällan det är helt molnfritt så att man ser hela det fantastiska massivet (eller vad det nu kallas). Får mig att tänka på skidsemester - nog dags att börja planera snart. Ganska säker på att Victor snabbt kommer att åka förbi maken i backen, he he.

2 kommentarer:

Marie sa...

Supersnyggt! Och du skrev att du skulle trappa ner bloggandet, nu är du ju nästan mer frekvent än innan. Och jad gillart!

Jennie sa...

Ja, görfint blev det. Det är roligt att göra om - jag får ny energi av sånt.