måndag 16 augusti 2010

Borde inte positivspelaren köra något klämmigt för att välkomna en tillbaka?

* Regnet strilar ned från en jämngrå himmel

* Det är typ 5 grader ute

* Luftkonditioneringen går för fullt på kontoret (för första gången någonsin) och går inte att stänga av. Vilket betyder att det är typ 5 grader inne också

* Jag har ingen känsel i fötterna längre (eftersom jag har sandaler på mig)

* Mjölken till kaffet är slut

* Min lunch-soppa var äcklig och nu är jag hungrig igen

* Jag har hoosta

 

 

men

 

 

* Jag har lovat Lisa pannkakor till kvällsmat - gott!

* Vi har köpt roliga Playmobil-saker till barnen vi kan leka med ikväll, eftersom:

* Victor nu tycker att det är roligt att bajsa på pottan (men han vill vara själv på toaletten)

 

och

 

TOMORROW IS MY BIRTHDAY :-D

Inga kommentarer: