fredag 5 mars 2010

Kylskåpseländet

kom nog. Men de nedrans delivery guys lyckades skrapa kanten på kylskåpsdörren mot den vassa väggen när de skulle ställa in den. Jag hade telefonkonferens i ena handen och gestikulerade om kylskåpet med den andra. Sedan åkte de. Och jag var tvungen att kasta mig iväg på viktigt möte. Maken fick återigen rycka in och fixa, nytt kylskåp kommer imorgon bitti. Och jag har lovat att aldrig någonsin ha något med kylskåp att göra igen. Förutom att hälla amerikanska isbitar i min saft.


Ps. Och när jag kom hem igår så lekte jag med barnen i en hel timma. Bara lekte. Victor och jag satte ihop bokstäver på Lisas anslagstavla, och så fick hon läsa orden (det var lättare att läsa mina ord än Victors). Inget bus på en hel timma. Tänk om det alltid vore så enkelt...

Inga kommentarer: