tisdag 9 mars 2010

Hur kan den här kosta 1500 kronor?

Nog för att jag insett att jag måste sluta förvåna mig över alla hutlösa priser (parkett, trappor, duschar, mattor etc etc), men det här tar väl ändå priset? Having said that, jag behöver en snabbt till köket, och IKEAs var lite väl tråkig. Tips, anyone?



Uppdatering: Nu kom jag på vad jag vill ha: Mamma kan du gå och titta på Elins (torget) eller Lui (Kappahl) efter en brödburk från Bruka Design? Finns inget exempel på sidan men massa andra fina grejer :-) Gärna en postlåda och lite skålar också, du har väl plats i väskan...

5 kommentarer:

Marie sa...

Den var ju onekligen grymt snygg. Fast man undrar ibland hur hutlöst det kan vara...

Stina sa...

Jag har en jääättefin brödlåda :D som det står bread på :D å en chipsskål å en godisskål å en snacksskål.. Jag bara äääälskar saker som det står på vad det skall vara i :D Då blir livet mycket enklare, HAHA!

Jennie sa...

Men det var ju fraktfritt, gubevars!! DÅ kan det ju få kosta vad som helst, inte sant?!

Sofia sa...

ah ja Jennie tänkte inte pà det. Fast dà màste det vara en riktigt snygg kille som leverar personligen :-)

Sofia sa...

Stina: (1) Köp mera (2) slà in (3) gà till posten