tisdag 20 januari 2009

Kalas (L)

I lördags hade jag mitt alldeles egna födelsedagskalas! Florine och Lou-Anne kom ända från Lyon för att vara med, och så kom min grannkompisar Ella och Anaïs, och Sebastien och Dominique. Vanessa blev tyvärr sjuk, och innan kalaset var jag lite besviken för att alla mina klasskompisar inte kom (mamma lovade att hon skulle tänka på det till nästa år), men sen när det väl var igång så hade vi jätteskojigt och det blev fullt hus iallafall!
När jag skulle blåsa ut ljusen på tårtan så ramlade hatten rätt ner i den!


Mamma bjöd in alla föräldrarna på tårta också, så sen fick hon dela den i små små bitar eftersom alla ville ha mera.







Florine och Lou-Anne hade utklädningsgrejer med sig, och jag fick fram min fe-klänning storlek 2 år som jag lyckades tränga mig i. Visst är Lou-Anne skojig som spöke?


Ella organiserade dansuppvisning med Florine som solo-sångerska.
Och sedan när festen var slut så åkte tre av oss direkt i badet, men inte oss emot!

Inga kommentarer: