söndag 4 mars 2012

Äntligen!

Nu när jag hittat min mjölkpump (bakom fondue-grytan) och alla var friska så fick jag äntligen ta på mig pjäxorna (mina vita snygga jag köpte i Österrike förra året) och åka några varv i backarna. Tjejerna med tjejerna och killarna med killarna som Lisa brukar säga - småkillarna fick stanna hemma och leka med pappa idag. Victor ändrade sig nästan i sista minuten och ville åka med och "skia" men det är hans tur nästa söndag. Vid mammas premiäråk för året är det en fördel om medföljande är någorlunda självåkande och iallafall kan (läs: vill) bromsa. Låren och vaderna kändes ändå som spagetti efter 2.5 timma: träningen har ju så att säga varit begränsad det senaste året...
Hur som helst, tjejerna njöt i solskenet och hade en härlig förmiddag!

1 kommentar:

Marie sa...

Ser helt fantastiskt ut! Tänk vad bra ni bor, med närhet till det här!!!