måndag 17 november 2008

Fransos-varning!

Vi pratade om önskelistor idag på lunchen. Jag funderade på om man inte kunde hitta automatiskt genererade önskelistor på Internet, typ man fyller i kön och ålder på barnet och så kan man klicka bort det man redan har, och sedan bara printa till familjen!
Greg svarade: Eller iallafall kanske vi kan lägga ut önskelistan på nätet; ville inte du göra en blogg förresten?
Där var jag ju så illa tvungen att erkänna att det var redan gjort. Nu måste jag bara undvika att lämna ifrån mig adressen :-)

5 kommentarer:

Marie sa...

Men hallå? Göra önskelista och klicka bort det man redan har? Kanske funkar hos er om ni har ett så där härligt avskalat schweiziskt hem som man bara läser om i inredningsmagasinen... För oss går det fortare att göra en lista kan jag säga, eftersom baren har majoriteten av allt som finns, hemska materiella värld!

Aprilbarn sa...

Här kommer en mega kram från moster/syster :)
Jag vet precis vad jag ska köpa till skitungarna, fast pappa säger att det ena får jag inte köpa. Då blev det ännu roligare, greg kommer nog inte heller tycka om det.. Han är ju sådär gammal och tråkig ;)

Sofia sa...

Ingen leksaksdator till Lisa! Stort diskussionsämne hemma men jag backar inte pà min femàrsgräns! Greg är rädd att hon kommer vara "efter" de andra barnen men det fnyser jag bara àt :-)
Hon kommer väl antagligen tillbringa stor del av sitt framtida liv framför datorn sà hon har nog tid att ta igen... Eller vad tror ni???

Aprilbarn sa...

nej nej jag ska inte köpa henne någon dator :P jag hittade ännu mer astrid lindgren julfilmer på jobbet så nu ska jag snart ta och skicka alla här :D kommer blir ett stort paket..
Vad vill lilleman ha i julklapp ? =)

Aprilbarn sa...

Hallå skriiiiv dåååå