fredag 11 maj 2012

Nä hörni

Nu får vi nog ta och prata allvar. Tror de verkligen att jag vill sitta i den här bebisstolen nu när jag är över sex månader, väger 8.9 kilo och är 72cm lång? Mamma säger att det är lika mycket som Victor när han var 9 månader. Vad nu det har med saken att göra.
Det är bra att vara stor och lång, då är det lättare att nå ner till fotbollen när man spelar med familjen och mamma håller ner mig så att jag kan sprattla iväg bollen. Och växer man mycket får man nya kläder hela tiden, så man slipper ledsna på de gamla.
För övrigt älskar jag alla sorters grönsaker, gröt och frukter som jag fått pröva hittills. Vadå det syns? Det är väl bra att ha lite reserver. Särskilt nu som vi har haft 30 grader och mamma säger att hon ska sitta på terrassen och dricka saft alla varma sommarkvällar, så mycket mat lär det väl inte bli. Puss på er alla!!

2 kommentarer:

Mormor sa...

Hörru du lille vän. Tycker du ser ut att sitta riktigt skönt. Du behöver inte ha för brått att bli stor. Du är allt en riktig goding mormors prins! Kram på dig.

Elin sa...

30grader...? Ska genast kolla flygbiljetter