onsdag 13 januari 2010

Lilla snuttan

somnade utmattad efter en härlig dag! Bilder får det dock bli en annan dag eftersom jag nu till fin-kameran har ett så fint bildbehandlingsprogram att jag inte hittar varken var man zoomar eller minskar storleken (men tack pappa för att du skickade cd-skivorna jag glömde, nu är det installerat iallafall).
Föräldrarna är också utmattade men har inte fått somna än eftersom världens envisaste pojk (och uthålligaste också verkar det tyvärr som) har bestämt att han ska sova i vår säng och vi har bestämt att NEJ. Inget hjälper. Inte ens ligga på golvet bredvid hans säng och hålla handen. Tips, någon? (snabbt tack)

2 kommentarer:

Jennie sa...

Tja, jag kan nog inte ge tips... Jag var ju världsrädd för spöken i garderoben när jag var liten och sprang varje natt till mors säng. Till slut la de in en madrass på golvet i deras rum och där sov jag något år, tills de flyttade in sina sängar i mitt rum och vi sov där alla tre. De flyttade ut först när jag var 13 (jo, tretton) år!!! Snacka om att uppoffra sig. Jag förstår varför jag är yngst i syskonskaran ;)

Huvudsaken är väl att Victor känner sig trygg med den lösning ni kommer på.

Lycka till!
/Jennie

Sofia sa...

Tack för tipset! ...eller... ? :-)
försöker nog lite andra taktiker först :-)