onsdag 1 april 2009

Eftermiddag i parken

Efter ännu ett besök hos en dermatolog för Lisas plita på kinden (eller knapp som hon direktöversätter från franskan), tillbringade vi resten av eftermiddagen med att utforska en ny park i sta'n, som vi hittade tack vare Marina och Aleksandra. Tre barn och två kärror är ganska mycket att hålla reda på för två förvirrade mammor, men vi lyckades faktiskt ta oss därifrån med samma attiraljer som vi kom med, inklusive barn. Till och med några foton blev det. Och jag tankade bilen när vi åkte hem utan att skrika hysteriskt på någon knutte (cf Humör). Kanske beror det på att vi äntligen verkar ha hittat en dermatolog som inte har köpt sin examen på Internet, någon gång på artonhundratalet? Eller så är det Marinas lugna inverkan. Lustigt att hon ska vara italienska.

Fast mest tror jag nog det är våra underbara barn, som skapar underbara dagar.

Balansgång är viktigt att kunna här i livet

Klättring också

Det här var väl inte så smart mamma? Trodde du verkligen att jag inte skulle försöka bita i repet?


Jag fick bulle av Marina. Mycket godare än mammas torra bebiskex.





1 kommentar:

Stina sa...

du kan ju inte lägga upp små kort.. då kan jag inte spara dom :(