söndag 2 september 2012

10 månader

Jag:
- kryper blixtsnabbt, särskilt om jag får syn på någonting jag vet att jag inte får ta
- ställer mig upp med stöd, även om stödet inte är särskilt stabilt...
- går omkring i köket med en stol som rullator
- äter ALLT, med god aptit, och blir ofta arg när det är slut
- provar alla olika sorters fräsljud med munnen. Helst med gröt såklart.
- gör min röst hörd
- säger BÖ till Victor när jag inte får bilen jag vill ha
- har väldigt svårt att sitta still under Trygga Räkan och Gud som haver, men somnar sedan snällt i min säng (peppar peppar)
- ÄLSKAR min doudou (nalle) som jag blir jätteglad att se när jag ska lägga mig och kramar hårt hela natten
- vill helst hålla min flaska själv för att dricka
- gillar att duscha med Victor på kvällarna, han tvålar in mig så bra
- gillar när Lisa sjunger för mig
- åt min första godis idag. Men tror ni att mamma var där och snodde den med en gång. Man hittar så mycket skojigt på Lisas rum...

Inga kommentarer: