tisdag 22 november 2011

Gästbloggare: Alexander



Min mamma har inte hunnit skriva så mycket på sista tiden. Jag tycker liksom det är viktigare att hon matar mig, och bär mig, hehe. Bada är också skönt, och gå på promenad. Och så måste vi leka med Lisa och Victor också. Och prata med gäster. Fast mest vill jag äta. Mjam mjam.
Moster Nannas famn gick dock bra att gosa i också, så ikväll var jag lite ledsen för att hon har åkt hem. Men vi ses snart igen sa mamma, så att jag kan få mjölk med broccoli-smak igen.
Puss och godnatt på er.

3 kommentarer:

Mormor sa...

Vilken goding!!!!!
Verkar att ha tendens till att få "muksler" enl Esse. Har han redan börjat i babygymmet.
Kram kram

Elin sa...

mjölk med broccolismak??

Sofia sa...

Mormor: äter man var tredje timma måste det ju sötta sig någonstans...
Elin: prova att ha syster H inneboende några dagar. Vissa beroenden är svårare att förstå än andra...