fredag 17 februari 2012

Testing testing

1. Hur HÖGT kan jag skrika och framför allt hur LÄNGE, när jag tycker att någon ska gå upp och leka med mig efter frukosten klockan fem? Tja, lite mer än en timma höll jag på, och ville varken ha gos i sängen med mamma och pappa eller kramar och och vyss för att lugna mig. Sedan ledsnade jag och somnade om en timma.
2. Vändning från rygg till mage provade jag när jag lekte i mammas säng med Lisa. Ett himla hojtande blev det på allihop och bravo ropade de, medan jag låg där och stånkande försökte få med mig armen.
3. Sova middag två timmar på mammas mage. Mmmm vad skönt, har jag ju inte gjort sedan jag var en liten pluttbebis. Det går fortfarande bra, om man bara har en massa kuddar runt. Och så en pappa som passar de andra småtrollen såklart.
4. Nya coola scarvsen (?) jag fick från mina faddrar och kusin Alfred på posten. Kräktes lite extra för att testa uppsugningsförmågan (klart godkänd).

Natti natti från Alexander

Inga kommentarer: